Monday, July 9, 2012

FESYEN: Teknik Pemakaian Tudung Bawal AIDIJUMA



Salam Sayang semua...........:)
Sudah lama rasanya tak post apa-apa cerita kat kawan-kawan. kali ini, saya ingin berkongsi minat saya pada fesyen. Seorang pendidik itu perlu penampilan menarik dan menjadi idola murid untuk berpakaian kemas dan cantik. Fesyen yang ingin saya kongsikan ialah ......JENG...JENG ...JENG
TEKNIK PEMAKAIAN TUDUNG BAWAL AIDIJUMA. 
 Disini saya sertakan gambar dahulu buat tatapan pembaca.....moga memberi manfaat pada semua orang. Video nanti saya akan sertakan  di episod akan datang. TUNGGU!!!












Inilah sebahagian teknik-teknik pemakaian tudung bawal AIDIJUMA.............Saya pun ada  koleksi tudung bawal AIDIJUMU iaitu 3 ton dan bawal polkadot.....memang selesa memakainya dan kalau nak bergaya...........boleh gunakan teknik-teknik di atas. Dimasa akan datang, saya akan upload video teknik pemakaian tudung AIDIJUMA.....moga kita dapat berpenampilan menarik dan bergaya macam Datin Norjuma gitu..........cantik jugak kalau guru kaunseling bergaya macam ini....hehehe..
 see u again!
Love, Era....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...