Tuesday, August 14, 2012

TUNGGULAH KEPULANGANKU..

Salam kembali....
Hai....cepatnya masa berlalu, tidak sabar rasanya nak balik kampung berjumpa dengan insan tersayang(fia, anakku dan suami tercinta,abg).Tunggulah kepulanganku dengan sabar. Oleh kerana aku bekerja jauh dengan mereka. Aku pun merindui sangat mereka disana. Adoi......KPM umunkan cuti raya lambat.....semuanya jadi lambat nak balik kg. TIDAK FIKIRKAH MEREKA YANG NASIB KAMI JAUH DARI KELUARGA.Aku pulak dah tempah tiket flight awal....nasiblah kena tunggu sampai hari khamis.Kawan-kawan sekolahku, esok mereka dah bersiap nak balik kampung. Tinggallah, aku seorang....tunggu hari khamis baru berangkat nak balik kampung.



Jadi, aku terpaksalah pinjam motor dari mat motor untuk balik kampung..........ni gambar aku kat atas...(setelah diedit oleh photofunia). HEHE....sebenarnya, aku akan balik naik flight .Sempena raya ini, aku nak bagi ecard pada pengunjung setia blogku.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...