Thursday, October 13, 2011

KEPADAMU KU MEMOHON......


DOA

  Doa Nabi Yunus ketika terperangkap di dalam perut ikan nun..
. "LAA ILA HA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ DZALIMIIN" (Surah Anbiya') Amalkanlah selalu...insya Allah akan dipecahkan kebuntuan dan dipermudahkan urusan.  

RAHSIA AYAT 58 SURAH YASIN 
Barang siapa yang membaca surah YASSIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut 
"SALAMUUN QAULAN MIN RABBIRRAHIM " diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik mu, Insya Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan. Misalnya boleh niatkan sebegini:
YA-ALLAH YA-RAHIM, Ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku. 
YA-ALLAH YA-RAHMAN, Kurniakan aku isteri/suami,anak-anak yang soleh dan mencintai Islam. YA-ALLAH YA-RAZZAK, Kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan kejayaan di dunia dan akhirat. 
YA-ALLAH YA-JABBAR, Kurniakan aku keimanan yg tiada lagi kekufuran sesudahnya. YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, Jauhkan aku dari sifat takbur,khianat dan munafiq.
YA-ALLAH YA-WADUUD, Kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir dan batin
YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, Makbulkanlah semua doa dan permintaanku, dan redhailah aku YA ALLAH..... AMIN.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...