Sunday, January 15, 2012

Gambar animasi yang cantik dan mengancam...

Hari ini, saya ingin berkongsi dengan kawan-kawan tentang gambar animasi nie.Disini terdapat website yang menyediakan pelbagai animasi bergerak yang comel, glitter  dan mengancam. Animasi ini boleh dimasukkan dalam slide, video, website, blog,facebook dan macam-macam lagi. Saya suka mencari animasi untuk slide dan video yang saya hasilkan supaya murid-murid saya happy dan terhibur dengan presentation dan video yang saya hasilkan. Antara website animasi yang menjadi tumpuan saya ialah....apa dia? CUBA TEKA....oklah, saya nyatakan  di bawah ini...


Ada banyak lagi............tapi, nie yang biasa dilawati oleh saya....oklah. SELAMAT MENCUBA...hingga jumpa lagi di lain waktu...bye-bye, caa-caa.....ADIOS.
With love, cikgu era

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...