Saturday, April 28, 2012

SUKA TAK SAYA KONGSI BAHAN DENGAN ANDA???

Semalam saya menjelajah laptop saya........rupa-rupanya begitu banyak bahan-bahan kaunseling yang saya tidak gunakan selama ini.Bahan-bahan ini hasil dari pergi kursus, mencari dalam internet  dan perkongsian file dengan kawan-kawan di sekolah lain. Saya akan bagi link untuk kawan-kawan mendownload bahan-bahan kaunseling ini nanti. Bahan-bahan yang ingin saya kongsi ialah carta-carta kaunseling dan borang sesi bimbingan dan kaunseling. sila bagi komen yea....jangan lupa, tq

CARTA - CARTA KAUNSELING.zip - 4shared.com - perkongsian dan storan fail dalam talian - muat turun

Borang B&K.zip - 4shared.com - perkongsian dan storan fail dalam talian - muat turun




  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...