Monday, September 24, 2012

lukisan Motivasi...

Salam manis dan sayang..
Bertemu kita dipost kali ini, dalam mencari artikel. ada banyak yang ingin saya kongsikan dengan pembaca. Mungkin post saya kadangkala membosankan hati pembaca, namun saya tetap berjuang memberi yang terbaik setiap post saya sediakan untuk tatapan pembaca. Kali ini, saya ingin menceritakan lukisan....kadangkala lukisan boleh memberi motivasi melalui gambaran yang dilakarkan, hanya orang -orang tertentu yang boleh melihat lukisan tersebut sebagai inspirasi buat mereka.

Disini saya lampirkan lukisan yang membuat saya terfikir sejenak.....gambar sahaja sudah mencukupi bahawa seseorang itu berupaya menjadi yang terbaik...Kadang-kadang yang terbaik itu susah untuk dicari kerana ianya terlalu istimewa dan melalui pelbagai rintangan demi manghasilkan yang terbaik....FIKIR-FIKIRKAN YEA!










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...