Thursday, October 11, 2012

SENTIASA TERIMA KEJAYAAN



Kejayaan bukan rahsia. Ia adalah satu pilihan yang dibuat lebih dan lebih lagi.Kejayaan bukan sesuatu yang boleh dinafikan untuk anda.Ia adalah sesuatu yang anda sentiasa boleh memilih untuk menerima.

Bagaimana anda menerima kejayaan? Anda menerima kejayaan dengan membuat usaha bukannya membuat alasan. Anda menerima kejayaan dengan mengambil tanggungjawab dan bukannya mengharapkan orang lain untuk melakukannya untuk anda. Anda menerima kejayaan dengan jujur
​​dengan orang lain dan, seperti yang penting, dengan diri anda.You menerima kejayaan apabila keadaan menjadi sukar, dengan positif dan inovatif bukan menjadi gundah gulana.

Anda menerima kejayaan dengan siapa anda dan menyumbang apa yang anda boleh, dan bukannya berpura-pura menjadi seseorang yang lain.setiap dari  anda boleh memilih sama ada untuk menerima kejayaan atau hanya biarkan ia sekadar lakukan. Dengan setiap pemikiran, setiap perkataan, setiap tindakan , memilih untuk menerima kejayaan.
“SETIAP PILIHAN YANG ANDA BUAT...ADA HARGA YANG PERLU ANDA BAYAR. SAMA ADA MENGUNTUNGKAN ANDA ATAU MERUGIKAN ANDA.”
Oleh itu.........kejayaan juga adalah pilihan yang anda buat. Untuk berjaya anda mestilah berusaha untuk mendapatkan kejayaan bukan mencipta pelbagai alasan sebagai penghalangnya.” TEPUK DADA, TANYA MINDA DAN HATI;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...