Friday, May 11, 2012

VIDEO HASILKU...


 VIDEO ANTI-PONTENG
Sekadar berkongsi buat rakan-rakan.....ada 15 video yg saya hasilkan sepanjang menjadi guru kaunseling, ini salah satu video yang dihasilkan. Ini masuk tahun 3, jadi guru kaunseling.............cepat betul masa berlalu, sampai tak sedar, baby saya pun dah  masuk 1 Tahun 6 bulan  ...dia boleh gelak tengok video yang mama dia buat untuk student-studentnya.Mungkin saya perlu perbaiki lagi bagi menghasilkan yang lebih baik untuk tatapan student saya....Sudilah bagi komen yang membina demi hasil karya saya............see u again. SELAMAT HARI IBU DAN SELAMAT HARI GURU BUAT RAKAN SEPERJUANGAN DAN INSAN YANG BERNAMA GURU...tanpa mereka, saya tak jadi seorang pendidik hingga sekarang, jasamu sungguh besar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...